Presentazione 3 mesi di Xbox game pass

• 1
    Reply
  • 97
    views
  • polpetta's Avatar
    Level 1
    Ciao! Sono un avido gamer e designer. Mi sono laureato giusto un mese fa e ho in mente di continuare a studiare per diventare un aspirante game / environment designer. Ho già provato game pass gratis per un mese con pc e l'ho trovato utilissimo per giocare ai nuovi giochi AAA, Halo Infinite e Forza 5, ma sopratutto esplorare con facilità tantissimi indie o giochi classici come It Takes Two o Grim Fandango. Ora devo ancora finire Outer Wilds e la saga di mass effect per completare un po' la mia cultura videoludica.
    Spero ci sia un codice anche per me, altrimenti proverò a vedere qualche gameplay per il momento. :')
    Last edited by polpetta; 05-07-22 at 12:16. Reason: controllo ortografia
  • 1 Reply

• Liue's Avatar
    Level 16
    Hello there @polpetta! 👋 Ciao!

​​​​​​​First of all, sorry for greeting you so late, 2 weeks after your post.

Did you know we do have an Italian Community as well? You could join there, just to say hi and possibly making new friends. 🙂

Welcome to the Community. 🤙

Glad to see you here with us & hoping to see you more often in the future!

There are some game nights #GameTogether in coming, next being today on World of Warcraft and after that Sea of Thieves on 27th July. Would be awesome if you could join us!

If you need a link to our Discord as well, just DM me or send a comment here.

​​​​​​​Cheers!
    • Healer for Pro Finlandia on Silvermoon EU ‖ Priest, Shaman, Monk, Paladin ‖ Community Ambassador w/ Lenovo Legion ‖
    • Follow me on Twitter: Niato (@liueniato) / Twitter for all gaming related stuff!​​​​​​​

​​​​​​​​​​​​​​