Przywitanie

  • 62
    Odpowiedzi
  • 759
    Wyświetlenia
  • Saka's Avatar
    Level 52
    Dobry wieczór! Jakoś tak wyszło, że całkiem sporo brałam udział w dyskusjach, a się nawet nie przedstawiłam. Mieszkam od pięciu lat na dalekiej północy, w krainie jezior, łosi i reniferów. Wywiało mnie tam całkiem przypadkiem, ale to temat na osobną dyskusję. Jestem inżynierem informatyki, obecnie studiuję sztuczną inteligencję na studiach magisterskich. Zainteresowania mam dosyć szerokie, jestem kompletnym nerdem jeżeli chodzi o podzespoły komputerowe, ale jestem też całkiem dobra w kuchni, lubię coś dobrego upichcić bądź upiec. Nie pogardzę dobrą lekturą, a czasem zdarza mi się nawet coś narysować albo namalować. W grach jestem raczej typem hardcore, jak się zaangażuję to gram na wysokim poziomie. Przykładowo w WoWie byłam mythic raiderką, keystone master w większości sezonów itp. Lubię wyzwania! 😁
  • 62 Odpowiedzi

  • Aaricia's Avatar
    Community Manager
    Serdecznie witamy @Saka 🤗

    Widzieliśmy już kilka pięknych zdjęć przyrody dalekiej północy, które wrzuciłaś, i muszę przyznać, że bajkowo tam u Ciebie 😊

    Co do rysowania, ja też bardzo lubiłam rysować, ale już dawno tego nie robiłam. Co lubisz rysować/malować przeważnie? Np. pejzaże, ludzi, przedmioty? Ja rysowałam twarze 🙂

    I jeszcze zapytam o gotowanie, ja mam przeważnie lenia, ale jak bywam w Polsce to lubię czasem upiec szarlotkę, mniam! A Ty co najbardziej lubisz piec czy też gotować? 😀
    • Jakiej gry nie możesz doczekać się w 2024 roku? Powiedz nam tutaj 🎮
    • Zobacz nową linię produktów Lenovo tutaj 💻
    • Masz jakieś hobby poza graniem? Opowiedz nam w tym temacie🌍
  • Saka's Avatar
    Level 52

    Co do rysowania, ja też bardzo lubiłam rysować, ale już dawno tego nie robiłam. Co lubisz rysować/malować przeważnie? Np. pejzaże, ludzi, przedmioty? Ja rysowałam twarze 🙂