سؤال - هل تظن الفتاة تحب اللعب بشخصيات نسائيه فقط في العاب الأكشن أم نسائيه و ذكوريه ولماذا ؟!

• 9
    Replies
  • 157
    مشاهدات
  • Elzahraa's Avatar
    Level 30
    Name:  9b2m028pvh9gfdeecienct0m7.jpg
Views: 64
Size:  63.0 KB

ضع إجابتك بالتعليقات !

.

LEGION

Sometimes not holding on to something protects you from the harm of holding on to it !
  • 9 Replies

• NermeenAbdelmoez1's Avatar
    Level 43
    أنا كنت بحب ألعب بالاتنين اه ممكن أحب شخصية البنت تكون قوية فى الألعاب بس مش شرط أنى ألعب بيها تحديدا يعنى مش بخلى الاختيار على أساس ال Gender
  • Maiky123's Avatar
    Level 41
    انا ممكن العب بشخصية بنت او ولد، او سلحفه حتى عادي ! 😅😂
    This place may be a virtual world, but my feelings are very real
  • Elzahraa's Avatar
    Level 30
    @NermeenAbdelmoez1 أكيد للكل ذوقه ! 🌷😇

- - - Updated - - -
    @Maiky123 فعلاً ممكن توصل لكده ! 😂
    متنساش إن في سلاحف النينجا ! 😂♥️
    Sometimes not holding on to something protects you from the harm of holding on to it !
  • Maiky123's Avatar
    Level 41
    @Elzahraa اه لعبتي المفضلة سلاحف النينجا 2003 😊♥️
  • Elzahraa's Avatar
    Level 30
    @Maiky123 فاكراها ♥️
    في لعبه تانيه جامده خصوصاً رسوماتها قويه لدرجه واقعيه جداً إسمها TMNT Out Of The Shadows ❤️🔥
    جربها ومش هتندم اللعبه قويه وممتعه جداً بس لازم تلعبها احسنلك بالدراع وممكن تلعبها بإتنين ف نفس الوقت واللعبه فيها تدريبات واسلحه بتطور فيها من خلال النقاط اللي بتكسبها من المهمات وبترفع مستواك كل مره بتخلص فيها مهمه من مهمات اللعبه بتعت القصه !
  • Maiky123's Avatar
    Level 41
    @Maiky123 فاكراها ♥️
    في لعبه تانيه جامده خصوصاً رسوماتها قويه لدرجه واقعيه جداً إسمها TMNT Out Of The Shadows ❤️🔥
    جربها ومش هتندم اللعبه قويه وممتعه جداً بس لازم تلعبها احسنلك بالدراع وممكن تلعبها بإتنين ف نفس الوقت واللعبه فيها تدريبات واسلحه بتطور فيها من خلال النقاط اللي بتكسبها من المهمات وبترفع مستواك كل مره بتخلص فيها مهمه من مهمات اللعبه بتعت القصه !
    اه شوفتها قبل كده بس ملعبتهاش عشان محتاجة امكانيات عالية شوية، انا لعبت العاب سلاحف النينجا القديمة واحسن لعبة كانت بتاعت 2003 الجزء 1 و 2.
  • walaeltayer's Avatar
    Level 25
    @Elzahraa

فعلاً انا ملاحظ ان أغلبية البنات بتحب الشخصيات النسائية في الالعاب. ودا شوفته حقيقى فى اخواتى وقرايبى وعلى الاونلاين.
    الله اعلم السبب
    waleed
  • hassnaashawqy's Avatar
    Level 17
    مش النوع اللي هيحدد نلعب بأيه استايل العب هو اللي بيخلينا نختار نلعب بأيه وحب الشامبيون اللي هلعب بيه هو اللي هيخليني اللعب مثلا انا بلعب ف ليج بكاتارينا وداريوس
    اه بحب اللعب بشامبيونات مختلفه وغالبا لعبت بكل الشامب بس كام شامبيون هو اللي هيلعق معايا وافضل اللعبهم