8️⃣1️⃣ يوم الجمعة للفنون: أطلق العنان لإبداعك - بأسلوب ليجون!

• 21
    Replies
  • 508
    مشاهدات
  • marwamero's Avatar
    Level 26
    @Elzahraaفنانة بجد

- - - Updated - - -

أنا أخاف على المجتمع لو شاركت معاكم رسمي .. هيعمل قلبان واحنا داخلين علي فعاليات وحرام 🤣😆
  • AmrAli1's Avatar
    Level 43
    @Elzahraa جااااامد 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 💖💖💖💖💖💖

- - - Updated - - -

ART @GoLLuM13 don't you agree with me 🤣🤣🤣

@UnapologeticDino
    وانا فييين رسمتي مش عجباكي ولا ايه 😂😂😂😂 ناس مبتراعيش الفن
  • UnapologeticDino's Avatar
    Community Manager
    @AmrAli1
    فن راقي راقي ورائع 😂😂❤️❤️❤️
    Community Manager
    @marwamero
    لا شاركينا يامروة ولا انتِ خايفة بقي نحسدك؟🙄😂
  • makmemo's Avatar
    Level 22
    😄My deadly childhood 😂Name:  IMG_20240222_173253.jpg
Views: 60
Size:  81.6 KB dexter

- - - Updated - - -

Name:  IMG_20240222_173757.jpg
Views: 59
Size:  79.7 KBand his sister didi
    Keep it up , there's no stop 😉
  • MustafaM7moud's Avatar
    Level 47
    اخر مره رسمت فيها كنت بشف Tweety من غلاف كشكول عندي وكان في ابتدائي 😂
    One step closer to greater understanding!
    Community Manager
    😂😂I used to love this show, especially Didi
    Community Manager
    @MustafaM7moud
    اكتشاف المواهب واحنا صغيرين حاجة ممتعة😂
    مرسمتش تاني بعدها؟
  • MustafaM7moud's Avatar
    Level 47
    @UnapologeticDino
    كنت حابب الرسم بس مكانش عندي الموهبه بس كنت أقدر أتعلم بس وقتها مكانش في مكان قريب أقدر أعمل فيه كدا زي ما منتشرين دلوقت فكانت كل رسماتي عباره عن الشمس اللي في الكورنر وشوية شخبطه 😂
    One step closer to greater understanding!
  • Elzahraa's Avatar
    Level 30
    @marwamero تسلمي 🌷❤️

- - - Updated - - -
    @UnapologeticDino انا اللي اكتشفت إني موهوبه فيه من الطفوله هو الرسم أولاً و بعدها بدأت تظهر عندي موهبة الحاسب آلي و السوفت و ير والتعديل و تحميل البرامج و الألعاب و حل مشاكل الويندوز المختلفه !
    أول شئ كان سبب في إني اتعلم الكمبيوتر وكان سبب في شغفي في إني ابقى خبيره ف مجال الكمبيوتر هو شئ واحد و بسيط جداً كان سبب في إني تطورت و بقيت فجأه محترفه ف مجال الحاسب آلي و الجيمنج !
    السبب تحميل أول لعبه حجمها حوالي 200 ميجا و هي لعبة Sonic القنفذ و ده لما كان عمري حوالي 12 سنه لما جبتلي أول كمبيوتر كانت إمكانياته متهالكه 😂 رامات 2 جيجا بايت و كرت 256 ميجا انتل و كان آخره يشغل لعبة sonic و gta القديمه و كاونتر سترايك و ماكس باين 1 و 2 و الالعاب التانيه اللي زي زوما و العاب الطبخ و المكياج و السمكه و كريزي تاكسي و سيارات المدينه !
    بس فكرة إني اتطور وابقى موهوبه ف مجال الكمبيوتر فقط بسبب تحميلي للعبه وحده سخيفه جداً 😂 و شئ غريب 😅 ولكن أكيد السبب لإني شعرت بإنجاز جديد أول مره أوصله من خلال تحميل اول لعبه بدون مشاكل من المتصفح وكان متصفح موزيلا متصفحي المفضل على ويندوز xp خصوصاً إن ده كان لما كنت طفله لسه وكانت تجربه حماسيه وسبب في تطوري ونمو شغفي في إني اتعلم أكتر ف مجال الكمبيوتر و شبكة الإنترنت والموقع اللي حملت منه أول مره اسمه تقريباً سوفت نت وممكن لسه موجود لغاية دلوقتي ! 💗
    الشئ الصادم إن وقتها كنت سرعة الإنترنت أقصاها 100 كيلو/بايت في الثانيه الواحده وكنا فرحانين وراضيين بيها برضوا ! 😂
    بس كانت أيام جميله والله ! 🌸🥺🌸❤️
    Sometimes not holding on to something protects you from the harm of holding on to it !