9️⃣0️⃣ كلنا نبدأ من مكان ما

• 20
    Replies
  • 240
    مشاهدات
  • UnapologeticDino's Avatar
    Community Manager
    مرحبًا، يا ليجيونرز! هذه هي ثاني و آخر جمعة ليجيونز في أبريل! 🎮

كلنا بدأنا من نقطة معينة، صحيح؟

سنعود إلى بدايات رحلتنا في عالم الألعاب! قولوا لي، ما هي اللعبة اللتي دخلتوا بها مجال الجمينج؟ هل كانت لعبة سوبر ماريو بروز؟ فورتنايت؟ باك-مان؟ ليجند أوف زيلدا؟ ايا كان عمرك في البداية, اريد ان اعرف!

بالنسبة لي، كل شيء بدأ عندما كنت في سن الخامسة او السادسة، ألعب على ذلك الأتاري الصغير مع كيس من البطاطس على رجلي وأرفض الذهاب إلى الفراش في الليل. بعض الأشياء لا تتغير، أليس كذلك؟ (أمي سترمي نعل حذائها نحوي إذا رأت هذا المنشور) 😂

أشعر أن هذه الجمعة في ليجند ستعيد لنا الكثير من الذكريات وستخلق جوًا نسترجعه بشغف، وأنا متأكد بأننا جميعًا سنستمتع بها.

كيف سيتم اختيار الفائزين؟

سنختار
    10 فائزين عشوائيين كل شهر. كلما زاد عدد الأنشطة التي تشارك فيها ، زادت فرصتك في الفوز!

جدول/ الجوائز في ابريل:

الجمعة 19 ابريل
    الجمعة 26 ابريل

الجوائز:

• أكسسوار:
    • Lenovo Legion M300s RGB Gaming Mouse (Black)
    • Lenovo Legion M600 Wireless Gaming Mouse
    • Legion Gaming Control Mouse Pad L - StinGrey
    • Legion Gaming Control Mouse Pad L
    • Legion H300 Stereo Gaming Headset

Merch:
    • BACKPACK BLACK
    • CAP SURF BLUE
    • BACKPACK BLACK
    • CAP PURPURE
    • DRUMS BLACK
    Last edited by UnapologeticDino; 02-05-24 at 18:03.
  • 20 Replies

• muhmaed50913333's Avatar
    Level 52
    اول لعبه لعبتها وحبتها كانت gta san
    تقريبا مكنتش فاهم حاجه فيها بس كنت بجيب ال rpg و اجمع عربيات كتير احطها فوق بعض
    وافرقعها واعمل انفجار كبير🔥🔥🔥
  • Elzahraa's Avatar
    Level 30
    @UnapologeticDino كاونتر سترايك مفيش أروع منها بالنسبالي ! ✨❤️
    مميزاتها اني بقدر العب فيها مع أي حد أعرفه فيها من خلال طور الأون لاين ! 🌹
    وتقدر تعلي مستوى صعوبة اللعب لأعلى مستوى Very Hard 🔥و تتدرب بقى وتبقى الأول فاللعبه و تطلع محترف تصويب وأسطوره في عالم العاب إطلاق النيران والتصويب !
    هي اللعبه الوحيده اللي من خلالها قدرت أتعرف على العاب كتير جداً زي برضوا لعبة call of duty و Middle Of Honor و كمان العاب تاني زي mafia 1 و 2 و 3 و العاب قتاليه مميزه ومختلفه زي العاب الأنمي و سلسلة أجزاء لعبة Tekken الجامده ! ❤️✨
    كلها ذكريات جميله جداً و منقدرش نحيي ذكراها سوى بلعب الألعاب القديمه اللي بدينا بيها و إسترجاع أجوائها مع الأصدقاء القدامى ! 🩵😇
    Sometimes not holding on to something protects you from the harm of holding on to it !
  • Hammad23's Avatar
    Level 50
    اول لعبه لعبتها فحياتي كانت gta vice city ❤️بس مكنتش فاهم القصه كنت بلعبها عشان كانت عجباني الصراحه
    لاكن فهمت قصتها بعد كده
    Say Good Night
  • marwamero's Avatar
    Level 26
    بالنسبة لي بدات في ٢٠٠١ كان عندنا تلفزيون عليه اتاري
    وبعد كده مع لعبة Bounce على التلفون النوكيا لما كان لسه نازل أيامها كان أحدث صيحات الموضة
    ولما جبنا كمبيوتر حبيت لعبة زوما .
    انا عموما بحب ألعاب الترتيب أو العاب فيه أرقام وذكاء.. مش بفضل العاب السباقات والحروب .. ومع ذلك حبيت بابحي
    Marwa croft 🔥
  • muhmaed50913333's Avatar
    Level 52
    اول لعبه لعبتها فحياتي كانت gta vice city ❤️بس مكنتش فاهم القصه كنت بلعبها عشان كانت عجباني الصراحه
    لاكن فهمت قصتها بعد كده
    انت فكرتني انا لعبت gta vice city قبل san كنت بلعبها علي ps2
    كنت بحب موسيقي البدايه بتاعت vice جدا بعد كدة لعبت gta san علي ال pc
  • Ebrahim2018's Avatar
    Level 12
    @UnapologeticDino اول لعبتين لعبتهم في مسيرتي الجيمريه كانو Tom and jerry و Spiderman friend or foe ولعبة Tom and jerry كانت عظيمه ومضحكه والمابات منوعه جدا كل ماب بيحصل فيها تفاصيل وتفاعل مختلف تجربه مش هنساها وعايز العبها تاني حاليا ❤

kindly visit my youtube channel:

NOVICE EDITOR
  • M2lobaz's Avatar
    Level 52
    بدأت مع جهاز game brick ولعبة vertical shooting ساعات طويلة من النهار عيني في الجهاز مبتتحركش وقت ما باقي الاطفال كانوا يلعبوا كورة او غميضة او ال٧ بلاطات كنت عايش مع جهازي
    بعدها انتقلت للpc مع العاب زي virtua cop و metal slug والعاب محاكي PS زي crash team racing
    👁️ A W A K E N 👁️
  • malak981's Avatar
    Level 7
    لم اكن احب الالعاب كثيرا ولاكن اظن ان بدايتي كانت مع spiderman 2018
    ليس من زمن بعيد لاكني لم لكن مهتمه بالالعاب قبلها
  • Youssef90's Avatar
    Level 6
    من اول الالعاب اللي لعبتها igi
    وكانت بالنسبالي من احسن العاب الشوتر اللي لعبتها فحياتي

Name:  images(10).jpeg
Views: 46
Size:  43.4 KB