أعد مشاهدة البث المباشر واربح مع إطلاق لينوفو ليجن!

• 467
    Replies
  • 5538
    مشاهدات
  • AhmedSaeed100's Avatar
    Level 16
    انا نفسي كلكوا تكسبوا والله وامشي اوزع لابتوبات لينوفو ليجن في الشارع كدة 😭

هتبقى حاجه حلوة
  • AhmedSaeed100's Avatar
    Level 16
    @UnapologeticDino
    نظام التبريد
    Lenovo Legion ColdFront 5.0 Hyper technology
    اللاب توب المفضل
    Legion 5i
    المميزات الحلوة
    The screen, the design, build quality and
    the advanced technologies
  • AhmedSaeed100's Avatar
    Level 16
    لينوفو ليجن براند ناجح
  • MRabea's Avatar
    Level 19
    @UnapologeticDino
    والله ده لطف منك
    ربنا يبارك لك على مشاعرك الجميلة دى
    وربنا يكرم الجميع يارب.
    أنا دعيت كتييييير إن ربنا يجعله من نصيبى المرادى
    لإنى شاركت كتييير والله فى كل الأحداث السابقة اللى اتعملت هنا فى المجتمع وفاكرهم حدث حدث وبتفاعل وبعمل كل المطلوب ولكن ربنا ماأرادش لحد دلوقتى.
    ومش بس بشارك فى أحداث المجتمع هنا ، دا أنا كمان بشارك فى جميع المسابقات اللى بتتعمل على كل صفحات لينوفو على فيس بوك وعلى انستجرام سواء صفحة لينوفو اللى تخص الشرق الأوسط وشمال إفريقيا أو اللى تخص إفريقيا بصفة عامة أو صفحة لينوفو العامة أو صفحة لينوفو ليجيون ، بشارك فيهم كلهم وبتفاعل باستمرار.

يااااااارب أفوز المرادى بقى 🤲
    والله حقيقى اللاب ده هيغير حياتى والله
  • MRabea's Avatar
    Level 19
    انا نفسي كلكوا تكسبوا والله وامشي اوزع لابتوبات لينوفو ليجن في الشارع كدة 😭

@UnapologeticDino
    والله ده لطف منك
    ربنا يبارك لك على مشاعرك الجميلة دى
    وربنا يكرم الجميع يارب.
    أنا دعيت كتييييير إن ربنا يجعله من نصيبى المرادى
    لإنى شاركت كتييير والله فى كل الأحداث السابقة اللى اتعملت هنا فى المجتمع وفاكرهم حدث حدث وبتفاعل وبعمل كل المطلوب ولكن ربنا ماأرادش لحد دلوقتى.
    ومش بس بشارك فى أحداث المجتمع هنا ، دا أنا كمان بشارك فى جميع المسابقات اللى بتتعمل على كل صفحات لينوفو على فيس بوك وعلى انستجرام سواء صفحة لينوفو اللى تخص الشرق الأوسط وشمال إفريقيا أو اللى تخص إفريقيا بصفة عامة أو صفحة لينوفو العامة أو صفحة لينوفو ليجيون ، بشارك فيهم كلهم وبتفاعل باستمرار.

يااااااارب أفوز المرادى بقى 🤲
    والله حقيقى اللاب ده هيغير حياتى والله
  • Eswolf's Avatar
    Level 1
    Legion coldfront 0.5
    نظام رائع عالي التبريد و إمكانات متكاملة توفر تجربه أداء عالي علي كل الاصعده سواء العمل او التمتع بالالعاب الجديده و الحديثه بشكل مختلف و رائع و جهازي المفضل هو Lenovo Legion 9i
  • Elmahallawy's Avatar
    Level 8
    ما هو نظام التبريد في حواسيب لينوفو ليجن ؟

Lenovo Legion “Coldfront Hyper cooling system”❄❄❄ which is a completely new thermal solution that is fully reinvented the path that air takes through the chassis when cooling the laptop

جهاز لينوفو ليجن المفضل لديك ولماذا تحبه:

I really love my Legion 5 (2021 edition) Laptop cuz it's my first Lenovo laptop I've ever owned😎

• Nader1210's Avatar
    Level 1
    Legion Coldfront و جهازي المفضل هو Legion 9i Gen 9 (16″ Intel) Gaming Laptop
    لكن للاسف لا استطيع شرائه اتمنى ان افوز سأكون سعيدا جدا لاني احتاجه من اجل الدراسة و صناعة المحتوى
  • Solly1904's Avatar
    Level 2
    Legion Coldfront

Legion i9

- - - Updated - - -

Legion Coldfront

Legion i9
  • Nader1210's Avatar
    Level 1
    نظام التبريد المستخدم في لابتوب lenovo legion 9i هو
    Legion Coldfront Liquid
    و الابتوب يأتي بافضل معالج موجود في لابتوبات الويندوز و هو intel core i914900hx و يأتي بتشيب ai من لينوفو و هي
    Lenovo AI Engine+
    و بالطبع اصبح هذا الجهاز lenovo legion 9i هو جهازي المفضل بسبب تشيب ال ai من لينوفو
    و اتمنى ان افوز معكم بهذه المسابقة لاني لا امتلك اي لابتوب حتى الان و احتاجه جدا في الدراسة لذلك اتمنى ان يكون لدي فرصة في الربع شكرا جزيلا لينوفو على هذه الفرصة الرائعة❤️❤️