ذكريات العاب زمان

• 9
    Replies
  • 71
    مشاهدات
  • Abdelsalam's Avatar
    Level 17
    ذكريات الطفولة أو فتره عمريه محدده بتخلينا نحس ب الراحه النفسيه ،وف نفس الوقت بترجعلك ذكريات جميله جدا من عمرنا وبتبقي واخده علي شكل من اول ما مسكت الكنترولر وانت بتلعب اول مره او الجيم اوڨر الي خلاك تعيد اللعبه اكتر من مره ويبقي عندك إصرار انك تخلصها وتعدي المرحله وده الي خلانا مهما عدي علينا الزمن وقبلنا العاب افضل بكتير هتفضل الالعاب دي المفضله لينا وطبعاً اختلاف الاعمار بينا كا جيمرز خلي كل فئه عمريه ليه اللعبه المفضله ب النسبه له.
    . خلينا نشارك ذكرياتنا ونعرف ايه هي لعبنا المفضله
    . ونشارك بصوره للعبه.
    Walk alone on the path unknown
  • 9 Replies

• PrincessShahd's Avatar
    Level 25
    بالنسبة لي كانت لعبة كراش بانديكوت لعبة طفولتي المفضلة🙇‍♀️ ☺كنت بأقضي ساعات طويلة في اللعب مع اخواتي 😅 ذكرياتي فيها هي من أجمل الذكريات اللي فاكراها ف اللعب
    The early bird catches the worm
  • Marwaesam's Avatar
    Level 32
    انا كنت مدمنه ماريو بشكل مبالغ فيه كنت بلعبها كتير جدا واخدت مني سنين كمان😅😂
  • mazen18's Avatar
    Level 27
    علي ما اظن 😅، كانت لعبتي الأولى هي Teenage Mutant Ninja Turtles على جهاز PS2.

Name:  s-l1600.jpg
Views: 42
Size:  99.5 KB
  • Omarkhaled's Avatar
    Level 29
    ذكرياتي كلها ف لعبه virtua cop 2 🔱 كنت مأدمنها 😂❤️
    Name:  F92083EF-F965-4336-AD7A-452F64BBEA3B.jpg
Views: 36
Size:  83.1 KB
  • Marwaesam's Avatar
    Level 32
    ذكرياتي كلها ف لعبه virtua cop 2 🔱 كنت مأدمنها 😂❤️
    Name:  F92083EF-F965-4336-AD7A-452F64BBEA3B.jpg
Views: 36
Size:  83.1 KB
    تاني لعبه كنت مدمناها بعد ماريو😂😂
  • Khloud's Avatar
    Level 17
    GTA vice city و Crazy Taxi أكتر حاجة لعبتها زماان
    Fair shall the end be, though long and hard shall be the road
  • Omarkhaled's Avatar
    Level 29
    GTA vice city لعبة الشعب كله 😂
    كنت بستني اروح من المدرسه عشان العبها😂😂
  • PrincessShahd's Avatar
    Level 25
    @Khloud كنت بحبهم اوي بردو 😅
    The early bird catches the worm
  • MustafaM7moud's Avatar
    Level 47
    أول مرة اعرف فيها الجيمنج بجد كانت اول ماجبنا كمبيوتر وفي الفترة دي كانت منتشرة محاكيات البلايستيشن، فاكر ان انا وابن عمي كنا بنقعد طول اليوم نلعب يابانية، تكن و ستريت فايتر ولما كانو اصحابي بيجولي كنا بنلعب كراش تيم رايسنج لان كنا بنلعب 4 مرة واحده وفي اخر اليوم لما بقعد لوحدي كنت بقضيها بقا العاب ممكن العبها لوحدي زي بيبسي مان وفايتنج فورس ولعبة زينا وممكن بيت الرعب بس طبعا والنور شغال 😂

عصر الجيمنج الذهبي بالنسبالي كنت بجرب العاب كتير دايما وبدور لو حد من اصحابي عنده حاجه مش عندي واخدها منه 😂
    انما دلوقت بقا احجام الالعاب بقت سافلة وكمان المتطلبات زادت جدا، بس اتمنا ارجع العب تاني زي زمان
    One step closer to greater understanding!