هل عمركم فكرتوا تكونوا صناع محتوى 🌟

• 6
    Replies
  • 48
    مشاهدات
  • PrincessShahd's Avatar
    Level 25

مرحبا مجتمع ليجن 🥰

بمناسبة إنه باقي أقل من 5 أيام على حدث #هي_ليجن مع المتميزة مشاعل، حبيت أطرح عليكم سؤال : هل فكرتوا يوم إنكم ممكن تكونوا صناع محتوى على السوشيال ميديا؟

كلنا عارفين إن عالم السوشيال ميديا مليان بالفرص، وكل واحد/ة فينا عندها فكرة أو موهبة تستحق إنها تُشارك. يمكن عندك شغف في الألعاب، أو في الفن وغيرها.. فهل خطرت في بالكم الفكره في وقت ما ؟!
    🧚‍♀️All that glitters🌠is not gold
  • 6 Replies

• MustafaM7moud's Avatar
    Level 47
    دايما بشوف ان صناع المحتوى لازم يكون اما عندهم الموهبة أو أفكار مختلفه أو حتى اتقان الحاجه اللي هو هيعملها ستريم، طبعا دا مش شرط بدليل ان احنا بنشوف كتير صناع محتوى مستواهم عادي ويمكن احنا بنشوف ان احنا احسن منهم كمستوى بس هو أخد الخطوة واحنا لا عشان هو شجاع أو عشان الامكانيات ساعدته، بس هو مبيقدرش يوصل لعدد كبير أوي زي النوع الأول اللي قلت عليه واللي بيوصلو للكل بأقل مجهود، ونظرا لاني لحد دلوقت محستش في أي وقت أن أنا اه متمكن من حاجه يلا بينا استريم أو حتى عندي الامكانيات اللي تخليني اعمل محتوى مستواه كويس عشان أفيد واعلم غيري أو حتى أرفه عن فان بيز معينه فعمري ما فكرت للأسف 😥
    لكن محدش عارف بكرا مخبي ايه، ومش ضروري نعرف كل حاجه بدري، المهم نعرفها في وقتها الصح
    One step closer to greater understanding!
  • PrincessShahd's Avatar
    Level 25
    @MustafaM7moud
    فعلاً الشجاعة بتلعب دور كبير وهي المفتاح للبداية وايوه إحنا مش عارفين بكرة هيكون فيه إيه لكن أحيانًا بنتحط في مواقف من غير ما نكون حاسين إنها مكتوبة لينا ومش شرط نكون متمكنين من كل حاجة أو نطلع بيرفكت من البداية كل تجربة بتعلمنا وبتخلينا نكتشف حاجات جديدة عن نفسنا
    بالتوفيق ليك 😊
  • AmrAli1's Avatar
    Level 50
    قعدت فترة بستريم بس الابلود ضرب عندي عشان فيه مشاكل في الكابلات وللأسف مش هتتحل قريب فا وقفت ستريم عما الدنيا تظبط
  • PrincessShahd's Avatar
    Level 25
    @AmrAli1 ان شاء الله تتصلح في اقرب فرصه وتشاركنا الاستريم 😊
  • AmrAli1's Avatar
    Level 50
    @PrincessShahd ايوة فعلا قريب ده على ٢٠٣٠ كدة 😂😂😂
  • PrincessShahd's Avatar
    Level 25
    @AmrAli1
    2030 !! دا قريب جدا فعلا 😂 لو كان لينا عُمر نبقا نحضره 😅😂 الظاهر الفكره نفسها بالنسبه لك خلاص👀